مجله پیوست (۹۷)
مجله پیوست (۹۷)
متاسفانه این مجله موجود نیست
درباره مجله
مدیر ارشد اجرایی الوپیک:
تغییر استراتژی دادیم تا حذف نشویم
چند سالی است که سواران فیروزهای پوش الوپیک تصویری آشنا به چشم شهروندان هستند. الوپیک کار خود را از سال ۱۳۹۵ با خدمات لجستیکی B2C شروع کرد و ظرف مدتی کوتاه تعداد سفیران خود را به ۱۳ هزار نفر رساند؛ عددی که در سال ۱۳۹۶ روزانه به آن افزوده میشد. کمی بعد الوپیک تصمیم گرفت با توسعه سرویسهای خود به سوپراپلیکیشن شدن نزدیک شود و دو مجموعه الومارکت والوفود که پلتفرمهایی برای متصل کردن مردم به سوپرمارکتها و رستورانها و تحویل کالاهای سوپرمارکتی و غذا محسوب میشدند آماده رونمایی بودند اما الوپیک ناگهان تصمیم گرفت چرخش کند و استراتژی خود را تغییر دهد؛ پلتفرمهای جدید هرگز رونمایی نشدند والوپیک تغییر رویکرد داد و تصمیم گرفت رویای سوپر اپلیکیشن شدن را به آینده موکول، روی محصول اصلی الوپیک تمرکز و بازار B2B را برای ادامه فعالیت انتخاب کند. حالا نسرین کریمی،مدیر ارشد اجرایی الوپیک، در گفت و گو با پیوست از تمام دلایلی میگوید که منجر به این تغییر شد. تصمیم و تغییر استراتژیای که هرچند برای الوپیک سخت بود اما به گفته کریمی تصمیم خوب و درستی بود که بقا ودوام الوپیک را در بازار تضمین کرد.الهه صالحی
صفحه ۲۵
امتیاز و دیدگاه کاربران
امتیاز دهید!
شما هم درباره این مجله دیدگاهتان را ثبت کنید!
هیـچ دیدگاهی برای این مجله ثبــت نشـده است!
اولین دیدگاهتان را بنویسید
هیـچ دیدگاهی برای این مجله ثبــت نشـده است!
اولین دیدگاهتان را بنویسید
مجلات پیشنهادی
مجله پیوست